Vrijwiligers gezocht!

21 mei 2017 22:27

En wil jij bewoners in zorginstellingen een leuke tijd bezorgen? Met een paar uurtjes per maand, maak je veel mensen blij!

Het team van Stichting Lodewijk zoekt vrijwilligers voor de organisatie van kleinschalige concerten in zorginstellingen in de regio Rotterdam. Wil jij je een paar uurtjes per maand vrijmaken om deze concerten te ondersteunen als gastheer of gastvrouw?

Wat doet een vrijwilliger?
Je hebt contact met de muzikanten die een optreden verzorgen, ontvangt ze op de locatie, wijst ze de weg en je zorgt dat de bewoners klaar zitten voor het concert. Na een korte introductie over de muzikanten en muziekstuk dat zij gaan spelen, kun je met de bewoners genieten van het concert.

Overige informatie
De activiteit duurt gemiddeld 1,5 uur, waarvan 30 minuten concert. Per week organiseert Stichting Lodewijk gemiddeld vijf concerten op diverse locaties, zowel doordeweeks als in het weekend. Stichting Lodewijk bestaat ruim tien jaar en kent een kleine, maar enthousiaste groep vrijwilligers. Naast concerten worden er ook regelmatig andere activiteiten georganiseerd. Kortom, het is gezellig werk om te doen in een plezierige omgeving en je maakt er veel mensen blij mee!

Wil je je aanmelden als vrijwilliger, of eerst meer weten over de rol van gastheer/gastvrouw?
Stuur een pb via facebook of een mail naar: info@stichting-lodewijk.nl.

Alvast bedankt voor je reactie!
Hartelijke groet,
Team Stichting Lodewijk
www.stichting-lodewijk.nl

Ander nieuws

Vrijwiligers gezocht!

Hou jij van muziek en evenementen? Word dan vrijwilliger!

21 mei 2017 | Lees verder...

Volg ons op Facebook
Blijf op de hoogte van alle activiteiten van Stichting Lodewijk via Facebook. 21 mei 2017 | Lees verder...

Nieuw jaar bomvol concerten

2017 wordt een jaar vol mooie momenten.

4 januari 2017 | Lees verder...

Nieuwe seizoen van start op 1 september

3 juni 2016 | Lees verder...

Seizoenssluiting

Met het laatste concert in juni, eindigt ook het seizoen van Stichting Lodewijk.

28 mei 2016 | Lees verder...